Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 14:46, 15 Wrz 2015   Temat postu:

Nie Muzeum Eksploracji.79
Galman
PostWysłany: Wto 10:26, 15 Wrz 2015   Temat postu:

no pewnie darek kwiecień he he..
Lodołamacz
PostWysłany: Pon 19:49, 14 Wrz 2015   Temat postu:

A właśnie, co do wytypowania miejsca pod tunel kolejowy przy stacji w Walimiu... Kto to zrobił i kiedy?
Gość
PostWysłany: Pon 13:10, 14 Wrz 2015   Temat postu:

Pawel.Rodziewicz napisał:
Anonymous napisał:
Racja gama.
Widocznie KS 700 nie wie, że jest za tani i nie może się równać ze sprzętem
posiadanym przez wszystkowiedzącego zawistnika z jedynie uprawnionej do odkryć licencjonowanej grupy, próbującej tu reklamować swoje"osiągnięcia"- chyba w deprecjonowaniu rzeczywistych osiągnięć innych.


oczywiscie najlepiej pluc i obrazac anonimowo. To standard dla pewnego rodzaju ludzi Wink
Ja podpisuje sie imieniem i nazwiskiem oraz pisze wyraznie, wyniki tych pomiarow to SCIEMA!!! Kazdy kto odrobine zna sie na fizyce po przeczytaniu "dokumentacji" urzadzenia KS-700 zlapie sie za glowe. Tu nie chodzi o cene ale o jakosc. Krytycznie na temat urzadzenia KS-700 i wynikow uzyskiwanych z jego pomoca, wypowiadaja sie takze inne osoby. Lista osob i krytyczne wypowiedzi na temat KS-700 sa na naszej stronie.



Anonimowe szkalowanie mojej osoby nie zmienia faktu, ze uzyskiwane wyniki za pomoca KS-700 to SCIEMA!


Chyba zgodzisz się z faktem, że miejsce lokalizacji domniemanego tunelu nie zostało wytypowane na podstawie badań urządzeniem KS 700! Zostało ono ustalone na długo wcześniej niż urządzenie KS 700 w ogóle powstał. Teraz dzięki dwóm Panom, którzy ruszyli opinię publiczną zostanie ono profesjonalnie przebadane. Koniec kropka.

P.S.
jak masz jakiegoś asa w rękawie to jest to dobry moment aby go wyciągnąć - powodzenia
Pawel.Rodziewicz
PostWysłany: Pon 12:56, 14 Wrz 2015   Temat postu:

Anonymous napisał:
Racja gama.
Widocznie KS 700 nie wie, że jest za tani i nie może się równać ze sprzętem
posiadanym przez wszystkowiedzącego zawistnika z jedynie uprawnionej do odkryć licencjonowanej grupy, próbującej tu reklamować swoje"osiągnięcia"- chyba w deprecjonowaniu rzeczywistych osiągnięć innych.


oczywiscie najlepiej pluc i obrazac anonimowo. To standard dla pewnego rodzaju ludzi ;-)
Ja podpisuje sie imieniem i nazwiskiem oraz pisze wyraznie, wyniki tych pomiarow to SCIEMA!!! Kazdy kto odrobine zna sie na fizyce po przeczytaniu "dokumentacji" urzadzenia KS-700 zlapie sie za glowe. Tu nie chodzi o cene ale o jakosc. Krytycznie na temat urzadzenia KS-700 i wynikow uzyskiwanych z jego pomoca, wypowiadaja sie takze inne osoby. Lista osob i krytyczne wypowiedzi na temat KS-700 sa na naszej stronie.

http://dth.org.pl/?p=4870i

Anonimowe szkalowanie mojej osoby nie zmienia faktu, ze uzyskiwane wyniki za pomoca KS-700 to SCIEMA!
Lodołamacz
PostWysłany: Nie 21:04, 13 Wrz 2015   Temat postu:

Czas zweryfikuje wartość urządzenia pod oznaczeniem KS-700. Smile
I opowieści o tunelach kolejowych. Odległość od dawnej stacji w Walimiu do ostatniego miejsca "pomiaru" pana Szpakowskiego przed kamerą TVP to jakieś 500-550 metrów w linii prostej. Wysokość (różnica wzniesień) to około 70 metrów (500-570 m n.p.m.)... proszę sobie obliczyć jakie jest nachylenie rzekomego tunelu i sprawdzić, czy jakiś pociąg by podjechał.
Gość
PostWysłany: Pią 22:50, 11 Wrz 2015   Temat postu:

Racja gama.
Widocznie KS 700 nie wie, że jest za tani i nie może się równać ze sprzętem
posiadanym przez wszystkowiedzącego zawistnika z jedynie uprawnionej do odkryć licencjonowanej grupy, próbującej tu reklamować swoje"osiągnięcia"- chyba w deprecjonowaniu rzeczywistych osiągnięć innych.
gama
PostWysłany: Pią 21:21, 11 Wrz 2015   Temat postu: Projektowana linia kolejowa Jugowice-FHQ-Głuszyca.

„Dlaczego zatem nikt go nie uzywa???”

Kto używa, ten dobywa Idea
Pawel.Rodziewicz
PostWysłany: Pią 17:52, 11 Wrz 2015   Temat postu:

KS-700 nie jest georadarem

http://dth.org.pl/?p=4870


zadna instytucja ani firma (oprocz wiadomej spolki xyz) nim sie nie posluguje w badaniach
KS-700 jest 5 razy tanszy niz georadar.
Dlaczego zatem nikt go nie uzywa??? skoro taki tani i super skuteczny... ;-)
moozg
PostWysłany: Czw 19:45, 10 Wrz 2015   Temat postu:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/po-prostu-program-tomasza-sekielskiego/wideo/09092015/21298446

200 kilometrów kwadratowych pod ziemią Wink

oni idą przez Wawel z KS-700 - tam jest spokojnie 30-70m w dół do poziomu torów na dworcu w Walimiu... więc zapytam specjalistów - do jakiej faktycznie głębokości to sięga? pomijam już wątpliwości co do samych wyników i nazywanie tego urządzenia georadarem, bo w necie coraz więcej pojawia się wpisów na ten temat
somebody
PostWysłany: Czw 17:15, 10 Wrz 2015   Temat postu:

Wczoraj w programie T.Sokulskiego w TVP1 było o tym a w roli głównej D.Szpakowski
Gość
PostWysłany: Śro 21:51, 09 Wrz 2015   Temat postu:

może metro..
Slaworow
PostWysłany: Wto 22:12, 08 Wrz 2015   Temat postu:

No to czas wykopać temat, bo gruchnęła taka wiadomość:

Cytat:
Słynny wałbrzyski "złoty pociąg" może okazać się wierzchołkiem góry lodowej. W Walimiu, kilkanaście kilometrów od Wałbrzycha, odkryto wielki niemiecki tunel - ustalił portal GazetaWroclawska.pl. Nie wiadomo, co kryje się w środku. Według naszej wiedzy, tunel mogli odkryć ci sami mężczyźni, którzy odnaleźli w Wałbrzychu "złoty pociąg".


http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/7343308,nowe-sensacyjne-odkrycie-pod-walbrzychem-rownie-cenne-jak-zloty-pociag,id,t.html
Gość
PostWysłany: Pią 14:37, 10 Lip 2009   Temat postu:

http://www.kolej.one.pl/_fervojoj/BIBLIO/OGOLNE/KOLEJ_WB/KOLEJE.HTM#Unieruchomione
A oto link
Gość
PostWysłany: Czw 10:55, 09 Lip 2009   Temat postu:

W tym miejscu trzeba zaznaczyć, iż w przebiegu opisanego wyżej fragmentu linii sowiogórskiej (do ostatniego zakrętu) widać wyraźne echo projektu z roku 1885, zakładającego przebicie 1200 m tunelu pod Przełęczą Jugowską. Gdyby dokonać w wyobraźni przedłużenia tych torów w linii prostej na południowy–zachód, okazało by się, iż przejdą one dokładnie pod tą przełęczą, po czym dokładnie zetkną się z wybudowanym w 1880 roku odgałęzieniem z Ludwikowic Kłodzkich (leżących na linii Nowa Ruda — Wałbrzych) do Miłkowa. Tak więc przebieg obu tych linii nie jest wcale przypadkowy, ale potwierdza fakt fragmentarycznej budowy, niezrealizowanego do końca projektu. Bocznicę do Miłkowa z czasem wydłużono do 1,5 km, tak iż do pełnej realizacji zabrakło jedynie prostego odcinka 9–10 km. frapującą zagadką jest fakt, iż na starych mapach miłkowska bocznica kończy się wjazdem do nieukończonego (?) tunelu

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group